tisdag 16 oktober 2007

Mary-kate och Ashley olsen

Vem av Mary-kate och Ashley olsen är egentligen snyggast? Jag tänkte kolla det nu ska lägga upp några bilder på dom två tillsammans och se vem jag tycker blev snyggast på bilden. Kommer kolla på allt smink, hår, kläder, skor o.s.v.


Mary-kate är så himla snygg här håret, sminket allt. Men jag tycker verkligen om hennes hår här. Det är såhär jag vill se ut i håret lite slarvigt sådär det ska inte synas att man har stått o lockat håret hela morgonen även fast man har det ;)

Ashely lyckades inte riktigt lika bra. Kanske hade sett bättre ut med utsläppt hår.

Den här va jätte lätt det blir Mary-kate.







Den här va svår. Båda kläningarna är ju undebara. Både Mary-kate och Ashley är jätte söta på denna bild men det får nog bli Mary-kate igen faktiskt. Hon ser så glamourös ut och sånt är jag väldigt svag för.

Mary-kates vita kläning va väldigt fin. Gillar att det är volanger på den. Den ser lite roligare ut då. Hon är väldigt fin i håret här med.

Ashley är väldigt söt på denna bild. Håret är väldigt fint här tycker jag hon är så söt när hon har utsläppt. Kläningen är enkel och fin.
Hm den här va med svår. Men den här gången blir det ashley för Mary-Kate ser så himla liten ut och ashley väldigt mogen och stilren. Ashleys hår är väldigt fint på denna bild lite halvlockigt och sånt gillar ju jag.






Mary-kates kläning är grymt snygg, fina assesoarier, Jag hade nog valt störra örhängen. Tycker inte hennes hår är så snyggt här tyvärr annars är hon grymt söt.

Det känns som att det är Ashley som drar blickarna tills sig på denna bild. Hon lyser på denna bild tycker jag. Hon ser riktigt stilren ut.
Men det får bli Ashley hon lyckas se snyggare ut på bilden.






Den här va enkel. Tycker inte att Ashely passar i svart hår. Hon ska vara blond tycker jag. Hon passar mycket bättre i det. Men kläningen var himla fin
Mary-kate vinner den här lätt eftersom jag är svag för röda kläningar. Tycker det är så himla snyggt och så är hon jätte fin i håret med.








Ashleys vita topp va söt men jag hade föredragit den som kläning. Håret va snyggt här det är i den här färgen hon passar som bäst i tycker jag.
Åh herregud jag är nog kär i Mary-kates kläning faktiskt. En guldig paljett kläning är ju så snyggt. Och så ligger hennes hår perfekt oxå :)
Mary-kate va snyggast på denna bild tycker jag





Det var faktiskt Mary-kate som lyckades bäst. Hon va snyggast på 4 av 6 bilder. Trodde faktiskt att jag skulle ta Ashley för jag brukar tycka hon är snyggast gjorde iaf det när jag var mindre. Men sen så vet ju alla att tvillingarna olsen aldrig ser likadana ut. Dom betyr ju jämt frisyrer och så. Men på dom här bilderna så lyckades Mary-kate bättre helt enkelt :)

Vem är snyggast tycker du? Och vilken bild tycker du är bäst?

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar; ja visst kan vi det :)

Anonym sa...

oftast tycker jag ashley är snyggast av dem, gillar hennes stil bättre. men på dessa bilder du la upp var ju mk snyggaste på majoriteten av dem.