måndag 26 november 2007

Bästa helgen på länge

Jag har haft en helt undebar helg ;) Ska försöka få med så mycket som helst här då.

På fredagen blev det shopping och utgång. Det började med att jag och sarah gick på stan där jag va tvungen att hitta en present till Tommy och det gjorde jag en tjocktröja och en slips jätte fina ;) Sen hitta jag även lite saker till mig själv som vanligt ;)
Hitta en guldig paljettbolero som jag är mycket kär i och ett par jätte snygga guldiga örhängen.
Sen bar det iväg mot sarah där jag fick kinamat det va mums mums ;) Sen efter lite om och men jag vi hem till Shorty där vi skulle förfesta jag va väldigt trött och seg efter som jag inte sovit något på hela natten sen kom tommy med partykläder och smink och jag vet inte allt så jag gjorde iordning mig vif halv elva på kvällen haha jag är jämt sen ;)

Sen fick jag hetsdricka för alla andra va redan fulla för längesen men jag kom fort ifatt sen bar det iväg mot palace.
Äntligen blev det palace :) Där hade dom alla tre dansgolv öppna och det va riktigt kul. Träffa massa roliga människor sen vid halv tre kände jag att jag va tvungen att gå hem skulle ju upp klockan 8 på morgonen så jag somna så fort jag la huvudet på kudden, mycket skönt att få lite sömn måste jag säga :)

Sen på lördagen ringde klockan kl 8 och det va mindre kul men det va bara och kliva upp o va glad. Åt lite frukost och gjorde mig fin sen kl 9 så åkte vi ner till rececentrum och mötte upp alla andra. Ni som inte vet så åkte vi iväg med Tommys jobb. Tommy jobbar för sin Pappa så jag känner dom flesta på deras jobb så det va skönt. Vi va rätt många för det va ju alla anställda och sen deras respektive. Så 9.20 gick tåget mot stockholm sen vid 10.40 va vi framme och då bar det iväg mot hotellet som låg precis brevid i stor sett så det va riktigt skönt. Hotellet va jätte fint och lyxigt det kommer jag besöka fler gånger.

Vi lämnade bara av väskorna sen skulle det shoppas alla splittrades men jag gick med Tommy och hans mamma. Jag hittade väldigt mycket har ingen aning hur mycket pengar jag spenderade på shopping har inte kollat det ännu vi fick ju en 1000-lapp var att shoppa för av dom men jag shoppade lite mer hehe. Jag ska ta kort på alla jag har shoppat och sen läga upp här så ni får se ;) Dom bjöd verkligen på alltid va inte mycket som vi behövde betala själva kändes väldigt lyxigt :)

Sen kl 14.30 så va det lunch och då hade dom bokat bord på Pizza hut asså det va så himla gott. Jag tog en nyckelhållsmärkt pizza som skulle vara lite nyttigare men den va så himla god njöt av varje tugga. Sen blev det mera shopping men då fick jag gå själv för Tommy orkade inte följa med :) Men jag klarade mig väldigt bra själv. Jag hitte en päls på vila som jag blev kär i men jag köpte den inte för jag tänkte att jag skulle titta i en annan vila butik men hjag hittade ingen haha är inte det typsikt eller men den kanske kommer till Norrköping sen får gå och kolla idag om den finns isf köper jag den ;)

Sen bar det iväg mot hotellet där jag gjorde mig fin. Sen kl 18.15 gick vi till ett ställe som heter golden hits där det va 25 årsgräns kände mig väldigt vuxen måste jag säga. Där åt vi 3 rättersmiddag medans dom hade en show där dom sjöng shlagerlåtar dom va så himla duktiga och maten va så himla god. Där satt vi i flera timmar för showen och maten va ända till kl halv elva ungefär. Sen efter showen så tog dom bort alla bord så det blev dansgolv. Dom hade tre våningar med 3 olika med olika musik det va disco, shlager och 80-tal mycket bra musik. Fast även ett rum där det fanns karoke hehe där ägna jag mycket tid sjöng ju inte själv men är så himla kul att lyssna.

Det fanns folk i alla åldrar kändes det som väldigt både gamla och unga men det va bara kul. Det va inte så att man kände gid va gamla alla är tänkte inte ens på det va bara lietjobbigt när 40-åriga män ragga på än va lite äckligt tyckte jag med tanke på att min pappa är 40 så jag bara vände på klacken och gick kände mig dö dryg hahah men jag hade ju dö ont i fötterna då orkar man inte va trevlig jag va ju typ nykter kände mig inte alls full så blev inte mycket dans för min del jag dansar aldrig nykter lixom. Men det va så himla stort så jag gick själv en hela timme men jag hade så ont i fötterna så jag satt ner för det mesta så det gjorde inget. Det blev ingen karatefylla denna gång hade ju så himla ont i fötterna hade ju skyhöga klackar som jag hade gått med på stan hela dagen hehe ;) Vill man va fin så får man lida pin ju.
Men vi gick hem redan vid 00.40 kvällen hade ju börjat så tidigt. Jag hade förväntat mig att någon skulle bli full och göra något pinsamt som det brukar bli på firmafester men ingeting dom flesta gick hem samtidigt som oss. Somnade väldigt gott hotellsängarna va riktigt bekväma ;)

När vi vakna runt 11 så va det bara att packa och bege sig mot tåget i stort sett.
Igår fyllde ju Tommy men vi hade inget besök han ska firas senare. Han fick sin present sen beställde vi hem mat fårn singthai mm så himla gott ;)

Det va min helg har haft det undebart. Det här behövde verkligen Tommy och mitt förhållande. Va på tiden vi gjorde något ihop.
Hur har eran helg varit ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha jaa du Eva, du kom allt ifatt oss med drickandet där, kommer du ihåg att jag höll i dig jätte hårt när vi gick ner för trappen här? jag svär på att du skulle ramlat annars :P hihi =D

Vad härligt att du haft en underbar helg gumman <3

Pussssas!

Evy.blogg.se sa...

Shorty: Hahah nej det kommer jag inte ihåg men jag va väl inte så onykter? ;) Ja jsg har haft en undebar helg, själv då? Pusss