söndag 30 december 2007

Imorgon är det festernas fest

Imorgon är det nyår och det är himla mycket att fixa och trixa med idag. Nu är det iaf bestämt vad som händer och sker. Vi ska vara här hemma och ha fest ;)

Det blir Jag, Amd, Shorty och sen Liv och hennes kompisar vi blir nog endel. Vi ska spela spel, spela guitar hero och så letar jag efter ngn som har singstar med :) Så det känns som att det kommer att bli himla kul faktiskt ;) Innan ska Jag, Shorty, Amanda och kanske Tommy äta nyårsmiddag och dricka champange ;)

3 kommentarer:

Hedvig sa...

svar: Jag missade den.. :/ (Sjvälklart!) Jag var hos en kompis och hon har inte 5:an så jag bara neej! :P Hon bor i en annan stad så vi kunde inte åka hem till mig heller.. Men jag ska hyra den snart! Hehe, såg du den? :)

Anonym sa...

Svar: Jag hade också gärna haft en tvilling.
Hm jag vet faktiskt inte.. Jag tycker kanske En galen dag i New york, eller.. Hm, jag har svårt att bestämma. Själv då?

Anonym sa...

Jag gillar din blogg också :)

Svar: Exakt, det hade varit så roligt att ha en tvilling. Jag gillar också so little time, jg har den på dvd här hemma så jag sitter och kollar dne ofta :)
Mne jag tror att jag tycker en galen dag i new york är bäst av dom, jag är inte säker :)