onsdag 26 december 2007

Mary-kate och Ashley Olsen

Riktigt kul kväll igår ;) Kvällen började tidigt med att jag tog taxi till Amanda där jag va den enda som hade kommit. Sen en halvtimme senare kom Shorty och då började festen vi började med att köra s&k riktigt kul spel ;) Fick mest skicka sms till folk det roligaste va när jag va tvungen att skicka till två personer av det motsatta könet : Jag har blivit bjuden på swingersfest vill du följa med? Du gillar ju att dansa. Hahah sen fick jag svar från båda personerna jag skrev till vet du vad swingers är? Det är när man byter partners. Hahaha det va för kul tyckte jag.

En annan kul sak var när jag va tvungen att ringa en person och prata låtsas språk tills den la på. Och den jag la på bara det är dålig mottagning hahah ;) Ja det var för roligt. Sen kom Dan och Jacke och då fortsatte vi spela s&k sen vid tio va vi tvunga att åka ner till krogen för att vi skulle kunna komma in. Och jag gick till två uteställen (som ligger brevid varandra) Och jag kom ifrån mina kompisar som vanligt. Jag går alltid ifrån dom träffa massor med roligt folk och vi dansa och drack väldigt mycket hela kvällen. Va en riktigt rolig kväll :)
Här är min outfit kvällen till ära:

Hade ett par assnygga svarta pumps till.
Jag saknar mitt låånga hår :(
Känner att det spelar ingen roll hur jag ser ut för känner mej inte snygg i kort hår.

Inga kommentarer: