fredag 28 december 2007

Mary-kate och Ashley Olsen

Ska berätta lite om biobesöket igår då.

Filmen Arn va väl ingen direkt eva-film men den va helt okej att se på väldigt spännande faktiskt man ville inte missa något. Jag tyckte det va jobbigt med allt blod och krig men det va ju en sån film så jag får väl skylla mej själv. Men den tycker jag ni ska se spec om ni gillar medeltidsfilmer :)

Idag har jag tvättstugan skulle ha tvättat från 7-14 men Tommy hade bokat fel dag så fick ta från 14-21. Ja han är för rolig. Men nu ska tvätten bara torka så det är rätt skönt.

Jag får se vad jag ska göra ikväll är tjejmys hemma hos Sarah ikväll så dit ska jag väl bege mig om jag orkar. Är helt genomförkyld.

Ni har väl inte missat Mk och Ash-maratonet som är på femman nu.
I onsdags så va det Tvillingarna får körkort, igår så va det when in rome och idag så va det the challenge alla filmer har visats klockan 15.00. Imorgon så är det New york minute och den är klockan 16.25.
Jag blev himla glad i Onsdags när jag satte på tv:n och det va en film med Mk och Ash sånt kan verkligen förgylla ens dag asså ;)

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Weehooo! Imorgon ska jag se New York Minute! :D Jag har inte sett den än.. hehe..

Anonym sa...

Åh jag älskar mk o ash. Jag har i princip alla filmer med dom, nästan.
Jag verkligen älskar dom!