tisdag 18 december 2007

Nyårsklänning

Ja igår när jag skulle köpa min nyårsklänning så gick inget som jag ville.
Först så hade storleken försvunnit och den fanns bara i svart kvar sen när jag skulle klicka på den svarta så va den med borta sen så blev jag sur och gick därifrån men sen typ två timamr seanare hade den kommit i svart igen men bara i storlek m då och jag är rädd att den blir för stor men jag tog den ändå. Ja då skulle jag beställa den då ja då så måste man ju betala med kort det hade jag ingen aning om har aldrig beställt från någon hemsida förut. Och jag hade ju mitt kort hos min kompis såklart och jag kunde inte kortnumret utantill så jag ringer henne men hon svara inte och Tommys kort va på jobbet har jag för mig. Snacka om att ha otur jag lovar att dom säkert inte ens tar mitt kort. Och den där kläningen måste jag bara så är det bara. Är jätte rädd att den kommer försvinna då kommer mitt liv rasa det kändes så igår iaf.

Jag börjar få lite smått panik över vad jag ska ha för nyårskläning.
Det finns ju inga snygga på stan ju så känns som att jag måste beställa än.
Så jobbigt med storlek och det bara. Nu måste jag bara hoppas att det kommer in i min storlek.
Så nu står det mellan 3 kläningar vilken tycker ni är finast?
Klicka på bilden för att se dom i större format.

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag tycker nog att den helsvarta var snyggast :) Men den där med paljetter var också jättesnygg!

Anonym sa...

måste fråga vart du har hittat klänningen med guld och svart? såå snygg.

Evy.blogg.se sa...

Hanna: Den fanns på asos.com, den fins inte kvar. Jag önskar att jag hade köpt den när jag såg den för den är sååå sjukt snygg.