måndag 21 januari 2008

Andra avenyn


Jag såg på Andra avenyn förut, riktigt bra avsnitt asså.
Omg höll på att svimma när ulla och håkon hångla.
Har han tänkt hångla med alla på hela skolan eller.
Usch jag som tyckte han va snygg förut nu tycker jag bara han är hemsk.
Jag hoppas han blir påkommen.
Och Roxanna har jag lite svårt för hon ska vara såå himla svår jämt fast
alla bara verkar villja hennes bästa och är hur gulliga som helst mot henne.
Jag blir så irriterade på såna som inte ser hur snälla vissa personer är och ändå är så elak.
Märks det att jag är helt inne i serien eller ? ;) Hahaha det är jag kan jag lova.
Har man väl kollat en gång så fastnar man kan jag lova.
Nej nu ska jag klä på mej och göra något med mitt liv.
Puss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: tack :) ibland så är min mamma verkligen gullig :)
nej, de skulle inte förstå vad jag kan se i honom.. haha.. de är lite ytliga sådär.. :) fast det spelar ingen roll längre för min helg med zerkan gick åt helvete, milt sagt, han var ett riktigt arsel, fan vad jag är sur på honom!! åååhh.

Okej, synd att man inte kan både ha o äta kakan.. eller i ditt fall vara singel o samtidgt ha kvar pojkvännen där hemma ifa.. hehe.. Hur går det då? har du kommit fram till ngn lösning? lät nästan i ett an dina inlägg som att du hade gjort slut med honom..? du skrev att du skulle sova ensam för första gången på 1,5 år... ??
kram!!!

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

svar: ja, jag ska inte träffa honom ngt mer, herregud han har verkligen problem! sen var han ju inte så mkt min typ freån början heller men det var ju just därför som jag tyckte att han var så spännande,.. haha.. fast jag tycker inte att det är så spännande med droger o stölder, nä det får han ha för sig själv.. :)

oki, jobbigt att inte veta hur du vill ha det! men jag antar att du kommer att märka det nu när ni är ifrån varandra, antingen så kommer du att sakna ihjäl dig efter han o vilja ha tillbaka honom, eller så märker du att du klarar dig fint utan honom..
mm, jag förstår det! det är det enda jag saknar med att inte ha ett fast förhållande så är det att mysa i sängen o att somna när ngn håller om en... det suger att sova själv ibland.. :( kramar
www.delindaaa.blogg.se

du föresten såg att jag har använt samma bild på lindsay i mitt inlägg som du har här, men den är så snygg! ;)

John sa...

nee varför ska du ta på dig? usch dålig ide snålis