söndag 20 januari 2008

Min helg


I fredags blev det fest. Fick med mig Elin till Andy och där bjöds det på alkohol för fulla muggar vi va lite blyga i början men sen kom vi igång och då shotta vi jäger som det inte fanns någon morgondag. Hahaha tänker inte säga så mycket mer om den kvällen den får bli osagd ;)
Kul va det iaf. Lite spontanutgång sådär lixom. Så lördagen va väääldigt seg. Den spenderades hemma hos Elin närmare bestämt i hennes soffa.


Sen framåt kvällen kom Tommy och hämta mig och vi åkte och hyrde film det blev American Pie Presents Band Camp jag har sett den förut men den va lika bra denna gång. Hahaha så himla rolig film asså. Det är verkligen en favorit bland American pie filmenerna faktiskt dom är såå himla bra. Har ni inte sett den måste ni se den. Och mini-stifler är hett lamkött asså ;)

Sarah ringde mig i fredags.
Åh vad jag har saknat henne.

Inga kommentarer: