torsdag 10 januari 2008

One tree hill


Jag såg på One tree hill igår och det va såå himla grymt.
En riktigt bra start på en riktigt bra säsong.
Det va åå himla sorligt det som hade hänt Nathan.
Vet inte om jag vågar skriva sp mycket här iaf om det inte alla hunnit se avsnitten ännu.
Jag hade verkligen saknat One tree hill gänget och dom va snyggare än vanligt hehe.
Ja förutom Nathan då hoppas han piffar upp sig snart ;) Och lilla Jamie va såå söt :)
Bra musik från One tree hill avsnitt 1 och 2 (enligt mig)
Jackson Waters-Come Undone
Yellowcard - Light Up The Sky
The freshman - The verve pipe
Gotta Be Somebody's Blues- Jimmy Eat World

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: ja va kul det får jag kolla upp :) hm.. vet inte vad jag ska tycka om honom.. du vet spänningen o mystiken kring honom som lockar.. heeh.. vi får se.. :)

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

Håller med dig :)
Klart du får länka min blogg :)

Anonym sa...

Hehe vad kul :)
Tack :D