fredag 11 januari 2008

Partyresa


Det känns som jag gått och blivit dö tråkig.
Förut va det fest och fläng hela tiden nu känns det som jag bara har myskvällar hit och dit.
Jag är ingen mystjej direkt.

På tal om party ska förmodligen träffa Amanda ikväll vi ska planera våran partyresa i sommar blir det Aiya Napa och denna gången blir vi lite fler ;) Någon som varit där? Vill veta massor om vart man ska gå och vilka hotell som är bra ovh dåliga o.s.v ;)
Förra året va ju allt så himla perfekt ju ;) Då va vi i Sunny beach ja vi va där när det va så mkt skriverier om våldtäkter o.s.v. men vi överlevde det med. Vi bodde dö centralt, vi hade skitkul, allt va dö billigt, vi shoppade som galningar iaf jag och vi levde livet helt enkelt ;) Sunny va undebart och jag äälskade det. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit i sommar med men man måste ju prova något nytt Aiya napa kanske är lika kul om inte roligare ;)
Ska ni någonstans i sommar?

5 kommentarer:

Anonym sa...

har varit på ayia napa för längeseeedan. har också varit i sunny beach för några år sedan, hur roligt som helst, älskade det. :)

i sommar.. USA, hoppas jag på att det blir, får se :P

Anonym sa...

svar: åh tack, va kul! :)
det är så med allt, nyhetens behag du vet ;P vad kul med en party-resa! har aldrig varit där tyvärr, men det verkar hett! :) puss!

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

ska tillägga, som eva glömt, att jag var med.. /sarah

Anonym sa...

vill bara tillägga, eftersom eva har glömt mig, så var jag med i sunny beacch i två vecko../ sarah

Evy.blogg.se sa...

Sarah; Jag har inte glömt att du va med jag skrev inte vem som va med på resan. Skrev bara att jag ska träffa Amanda ju ;)