torsdag 17 januari 2008

Sån är jag

Allt är så tråkigt och jag har ingen lust med något.
Vad har hänt med mej sån är ju aldrig jag.
Jag som alltid är så glad och possetiv och nu känns allt bara tråååkigt.
Jag vill ha fart och spänning vart är den ?

Jag vill ha lite tips från er. Vad tycker ni om min blogg? Är det något ni skulle vilja att jag skulle skriva mer eller mindre om. Va inte blyga nu jag vill veta ;)
Alla mina kompisar tycker den här bloggen är såååå tjejig, tycker ni det? Dum fråga kanske med tanke på att jag har rosa bakgrund och lila text men jag tänkte mer på innehållet i min text o.s.v.
Det händer så mycket spännande och knäppt i mitt liv jämt så egentligen har jag massa saker att skriva om men jag vågar inte vara så personlig tyvärr.
Jag kommer på mej skriva massa smaskiga saker men sen när jag ska publicera inlägget så raderar jag allt istället. Jag tror jag tänker för mycket på vad andra ska tycka och tänka jag borde bara vara lite vild och galen ni skulle se mej på fyllan jag är helt galen hehe ;)
Puss på er

16 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag tycker din blogg är bra!:) Vill du skriva mer personligt så gör det! Det är bara kul, men det är något du måste känna själv. En blogg blir som allra bäst när man skriver om något som intresserar en själv. Så skriv om vad du tycker är kul och intressant!

Anonym sa...

Hej Eva! Haha hittade din blogg av en slump!! Jobbar du kvar på prima? /karin

Evy.blogg.se sa...

Hej Karin :) åh va kul va ju evigheter sen sist ju hehe ;) Nej jag har slutat, du då?

Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

M det var det verkligen! Vore kul o ses någongång! :) Jag vet inte ifall jag jobbar kvar hehe har ju inget kontrakt o har inte pratat med dom sen innan jul så har ingen aning men det är ju sånt som märks! Köp klänningen, den skulle passa dig tycker jag ;) Ta hand om dig! puss o kram

Evy.blogg.se sa...

Karin; Heheh ja eller hur. Ja det vorde det verkligen.
Jag ska nog ha en fest den 25:e eller 26:e vore kul om ni kunde komma då ;) Men jag är öppen för föslag hehe. Nehe okej va konstigt hehe ja dom är ju lite speciella. Ja jag ska nog göra det ;) Dom har så lång leveranstid bara. Heheh va snäll du är :)
Du med. Puss hej

Anonym sa...

Jasså låter kul :)Var ett tag sen jag festa, skulle behövat känns det som :) Tråkigt om det tar lång tid att få klänningen men tror den skulle passa extra bra att ha på sommaren..när man är lite brunare! :)pussis

Evy.blogg.se sa...

Karin; Ja men det är ju baar du hör av dej om du är sugen på att komma. Jaha men det är ju bara att höra av dej jag festar hela tiden typ ;) Du har mitt nr va? Ja jag vet ja det kanske den är :) Händer ikväll då? Puss hej

John sa...

snyft

Anonym sa...

Näe tror inte att jag har det men jag har amandas hehe :) Så vi kan ju kanske höras i veckan kanske :) Vore som sagt roligt att ses tycker jag! Ha det så bra sålänge! puss o kram

Evy.blogg.se sa...

Karin; Jag va liet salongsberusad igår när jag skrev det haha men det va inte så farligt. Ja visst. Ta hand om dej. Puss hej