tisdag 19 februari 2008

Borta bra men hemma bäst


Nu har jag precis kommit hem ifrån mjölby känner mig helt slut. Det känns som jag bara jobbar. Dagarna är ju såå långa lixom hinner knappt blogga och umgås med mina vänner, lite tråkigt.
Känns som jag inte hinner med något. Men men ;)
I söndags kollade jag på alla Andra avenyn avsnitt va riktigt bra avsnitt måste jag säga.
Tycker det är synd att Tony bara förstör för sig själv han och Annicka är ju assöta ihop hoppas hon tar honom tillbaka. Jag hoppas att Hamza och Sara blir ett par och att Karim slutar vara så avendsjuk. Jag kan knappt hålla mig till nästa avsnitt vill se vem som hoppade på Olga eller vad man ska säga jag tror det är någon i shitbags för att dom vill åt Hästen och Tony är ju den enda han har men det kan ju lika gärna vara Håkon men han borde ju inte göra fler misstag nu tycker man ju.
Till alla andra avenyn-fans vem tror ni det va som hoppade på olga?

1 kommentar:

Hedvig sa...

Mjölby är ju typ världens minsta stad! :P Den ligger ganska nära min stad.. Vad gjorde ni där? :)