torsdag 28 februari 2008

Dagens bild


Vackra Ana Beatriz Barros får stå för dagens bild ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: ja, det var verkligen underbart, åka på spa borde man verkligen göra oftare :)
hehe, precis ;) nä, mitt liv är inte alltid underbart, jag har väldigt mycket pengar det är allt, men jag försöker verkligen att se det posetivt & hitta på saker, göra rolga saker så att man inte bara sitter hemma & tråkar för då blir det ju lätt tråkigt, kanske därför som man blir avundsjuk på dem som faktiskt tar tag i saker & gör något!!
Nej jag såg inte på oscarsgalan.. missade jag något? det blir för många timmar med stilla sittandes framför tven, jag är lite för rastlös för det :)
Jaa, det var en galen fest! Jag sminkade mig lite där sen, lånade en tjejs maskara & hårborste. Hade så jävla roligt! :)
Kramar!!!


www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

ja hon var fin. Lite lik Claire i "heroes" :)