torsdag 21 februari 2008

Filmen va riktigt bra


Nu har jag sett filmen Bring it on: all or nothing.

Den va lika bra som dom andra Bring it on-filmerna och hade i stort sett samma handling. Hayden va lika söt som hon alltid är och lika bra som hon brukar vara hon passar verkligen som cheerleder tycker jag. Tyckte det va kul att hon spelade snobb som bodde i ett stort hus och körde en snygg bil, hon är tillsammans med skolans populäraste kille (som spelas av Jake McDorman som spelade snyggingen Raymond i filmen Aquamarine) och va skolans cheerleder-kapten hennes liv va ju helt enkelt perfekt tills den dagen hennes pappa fått sparken från sin tjänst och fick en annan tjänst med mindre betalt och dom va tvungen att flytta till en liten förort. Men i hennes nya skola så fannas det redan en cheerleder-kapten som inte hade någon lust att ge bort sin plats. Men sen kommer Britney på att hon inte behöver leda gänget för att vara en i gänget. Cheerleadaren på den nya skolan är Camille som spelas av Solange Knowles Smith även känd som Beyonce Knowles lillasyster.
Filmen handlar iaf mest om att Britneys nya cheerlader lag ska möta hennes gamla lag som ju även är hennes gamla vänner.

Jag kan verkligen rekomendera denna film kommer absolut se den igen :)

4 kommentarer:

Hedvig sa...

Okej, den ska jag se! :D

Anonym sa...

HAHA den såg jag alldiless nyss, snacka om att man stör sig på subban Winnie, USCH

Evy.blogg.se sa...

Sofie; Ja eller hur ;)

Anonym sa...

om du tycker om den ska du nog se bring it on in it to win it. riktigt bra film!