fredag 15 februari 2008

Jag älskar att vara ledig på fredagar


Så himla skönt att vara ledig idag, jag ska bara ta hand om mig själv jag ska ta låång tid på mig i badrummet mer än vanligt asså ;) Idag ska jag gå på stan med Bästis John han är redan på besök gissar på att han saknade mig för mycket hehe. Sen ska jag till systemet och köpa vin för imorgon blir det lite fest hemma hos Evelina. Är det lika skönt väder ute som det ser ut? Jag vill inviga min nya skinnjacka den är riktigt snygg ;) Jag kommer se läcker ut i den i sommar om jag får säga det själv hehe ;) Nu ska jag gå till badrummet hörs om några timmar ;)
Puss på er

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Åh vad skönt med en ledig dag! :)
svar; Tack för kommentaren! ´:)
Nej, det är inte riktigt min stil heller, men hon passar ju verkligen i det! Håret är det jag tycker är minst snyggt..

Hedvig sa...

svar; Jaa, håller med dig! Typ ingen kommenterar.. Inte på din blogg heller ju :/ Vi får kommentera varandras ;)

När Weeds gick på tv i USA så postad jag klipp fårn avsnitten där MK var med. Lite svårt att hänga med i handlingen och så men det var mest för att få se MK.
Om du söker på "Weeds" i den lilla rutan längst upp i vänstra hörnet du vet så kommer det mesta jag skrivit om Weeds upp och då även alla klipp :)