fredag 29 februari 2008

Jag vill inte gå och lägga mig


Jag sitter fortfarande uppe här för mig själv mitt i natten men jag har det trevligt. Jag kollade på Forever Eden förut är en realtyserie från 2004 är väl ungefär som Paradise hotel jag har sett forever eden förut men har man väl fastnat för det så måste man se alla intriger hahah. Så jag har suttit uppe varje natt denna vecka till kl 3 bara för att se det. Men nästa avsnitt är säsongavslutning och det får inte missas. Jag hoppas Adam vinner han är såå himla lik Collin Farell ja i Collins bästa dagar asså ;) Jag ska snart gå och lägga mig tänkte jag men jag är inte sugen på att sova egentligen hahah men någongång måste man ju det med. Men jag är ledig imorgon ska bli mycket skönt. Håller på att ladda ner 5 filmer så får se vilka jag ser imorgon då ;) Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Hojta till om du hittar de :D Jag vill SEE! :D haha

Anonym sa...

svar: Jo det är klart, man kan ju köpa sig lycka iaf ;) Tack, jag gillar din blogg med :) Jag ska försöka att blogga mera, men jag är inte hemma vid datorn så mycket, menmen :)
Vad händer ikväll då? fest?
Kramar
www.delindaaa.blogg.se