lördag 23 februari 2008

Kläder kläder och åter kläder


Nu är det lördag då. Jag coh Tommy somnade kl 4 inatt vi fastnade för en film när vi skulle sova, det är det värsta med att ha en tv i sovrummet. Idag så har vi tvättstugan och jag har en storrensning bland mina kläder. Jag är sån som köper nya kläder typ jämt sen använder jag dom jätte mycket i ca tre månader sen tröttnar jag och använder dom kläderna till myskläder. Så jag undrar hur mycket snyggt jag har i min garderob som är gammalt. Men jag brukar ge bort kläderna eller kasta dom när jag tröttnar så jag ska nog börja spara kläderna och sen använda dom igen så smart jag är haha ;) Och ja Sarah jag tvättar i klänning även idag haha ;)

Så blir det melodifestivalen och mys med Tommy blir att laga lite god mat och så. Antar att Danne kommer förbi sen med han brukar lyckas pricka in Tommys och mina myskvällar så bra hahaha nej men han är en trevlig prick han Danne. Men ibland önskar jag att han hade en tjej så vi blev 4 istället för 3.
Nu ska jag fortsätta med tvätten.
Vad ska ni göra ikväll då?
Puss på er

5 kommentarer:

Hedvig sa...

Det låter kul :)
Ikväll blir det nog att äta lite med familjen, sen ska jag också titta på melodifestivalen tror jag :) Lugn kväll med andra ord.

Hedvig sa...

svar; Nej, jag vet inte riktigt vem jag hoppas på.. Hehe, du? :)
svar, Jaa, det är klart att du får! :D

Hedvig sa...

svar; Nej då! Det är klart jag inte blir! :)

Anonym sa...

hahaha! det är bra eva! gillar din outfit när du tvättar!! haha aa han danne smyger in när ni minst anar det! hoppas ni får en mysig kväll!! Puss

Evy.blogg.se sa...

Sarah; Hahaha jag vet att du gör det ;)