söndag 24 februari 2008

Who´s your Daddy


Jag såg på filmen Who´s your daddy som började kl 23.00 på 6:an. Den har precis slutat.
Filmen va riktigt bra faktiskt. Den lär jag verkligen se igen. Filmen är Amerikansk komedi ifrån 2003. Det kan inte vara lät att ärva 87 miljoner när man är van att tjäna ihop sina pengar genom att dela ut tidningar och jobba extra i en liten mataffär. Vill inte skriva för mycket om filmen tycker ni ska kolla på den själva faktiskt. Den lär jag verkligen se igen. Han som spelar huvudrollen Chris Hughes (Brandon Davis) spelar sådär mesigt söt som jag gillar så det finns även lite ögongodis i denna film ;)

Filmen Handling:
Den adopterade ynglingen Chris Hughes är inte direkt skolans populäraste kille. Men när han får veta att hans biologiska föräldrar, Peter och Honey Mack, ägde ett porrtidningsimperium förändras hans värld för alltid. Plötsligt har han allt en tonåring kan drömma om - pengar, brudar och berömmelse.
I rollerna: Colleen Camp, Brandon Davis, Kadeem Hardison, Christine Lakin, Ali Landry, Marne Patterson m fl.

Onödigt men roligt vetanden om Skådespelarna: Söta Christine Lakin spelar den inte så vackra tjejen i Paris hiltons nya film The Hottie and the Nottie. Jag visste under hela filmen att jag kände igen hon Ali Landry men kom inte på vart ifrån men nu såg jag att hon är med i Tv-serien Eve. Colleen Camp är med i filmen Factory Girl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den verkar ganska bra,kanske ska ladda ner den någon dag :)