måndag 17 mars 2008

Mera taxi åt folket


Nu sitter jag här hemma med Sarah och vi pratar oavbrutet om gårdagens utgång. Vi hade väldigt kul har vi kommit fram till, det blev både Palace och hugos för oss igår det blev som vanligt asså det räcker inte med att gå till ett ställe på en kväll neeej då vi ska gå barerna runt såklart vad annars lixom. Hahah nej men palace blev lite tråkigt där framåt kl halv 2 och dom vanliga människorna tänker "då kan vi lika gärna gå hem", men inte Jag och Sarah inte vi tänker "då går vi till nästa ställe då" Och det brukar oftast bara vara vi 2 som tycker det låter som en bra idé men denna gång fick vi faktiskt med oss Lina och Zandra oxå nytt rekord. Men är man partypinglor så är man då går man inte hem i första taget. Och rätt låt vann igår med Jag och Lina blev jätte glada, Charlottes klänning va ju sååå snygg så man höll på att svimma där i soffan.
Såna hära utgångar borde det vara oftare ;) Men jag har alltid kul med mina tjejkompisar.
Nej nu ska jag gå och lägga mig. Puss på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

svar: tack tjejen! jag hade jätte kul i london, helt annorlunda mot vad jag hade trott men ändå :)
jätte bra inlägg lite längre ner om vikt! jag tycker som du att det är finast att vara smal, jag vill vara smal. men om andra trivs med sin övervikt så är det bra för dem. man ska trivas med sig själv. du förtjänar också att vara nöjd med dig själv det vet du va? <3 puss gumman
www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

svar: Ja jag såg nu att det har kommit en avi så jag ska springa och hämta ut kläderna sen idag så ska jag prova och berätta hur de var i storlekarna osv.
Jag förstår det sötis. Vet att jag kanske inte har så sunda sätt att gå ner i vikt på, men mitt tips är att träna (konditionsträna) mkt och inte äta sött & fett, mer frukt & grönsaker. Klart att du förtjänar att må bra med dig själv! Puss puss

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

svar: oki, jag ska gå in på mailen och svara då :) puss söt '
www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

Tävlingsdags i bloggen!! bara att kommentera! Kika in om du är sugen!!:)

Sov så gott!