tisdag 25 mars 2008

Då är man ett år äldre då


Om någon har missat det så fyller jag år idag :) Grattis till mig själv. Idag ska jag jobba hela dagen så blir inte så mycket firande för min del inte. Får ta igen det i helgen. Ni som känner mig och vet att ni kan komma på lördag kan väl höra av er så jag vet ;) Kanske borde ringa och beställa en tid hos frisören men jag vet inte vad jag saj göra vill göra något speciellt den här gången lite förändring tack ;) Nej om man ska städa lite då. Ha en bra dag. Puss på

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Grattis! Hoppas du får en jätte bra födelsedag! Kram

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TJEJEN!!!! Hoppas att du får en underbar dag! :):)

svar: jag har skrivit ut vilka märken allt är nu i det inlägget, men allt är från www.mytheresa.com iaf :)

PUSS!!

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

Min knäppaste lilla Eva :D LOVE

Anonym sa...

Grattis i efterskott :)