tisdag 4 mars 2008

Musik är bland det bästa som finns


Jag har inte gått och lagt mig ännu jag sitter och laddar ner massa bra musik så jag kan ligga och lyssna på massa bra låtar eftersom det tar sådan lång tid för mig att somna. Ni skulle nog bli chokade om ni lyssnade igenom min musiklista jag har verkligen såå blandad musiksmak man kan ha man kan nog hitta det mesta i min musiklista ;) Jag har hittat en ny favorit ikväll click five heter dom. Jag lägger in någon bra låt sen ni måste bara lyssna på dom kärlek säger jag bara. Annars har jag laddat ner Kate Voegele, Good Charlotte, Simple plan, Hillary Duff, Ashley Tisdale, m.fl ja ni märker nog att det är väldigt blandat hehe ;)
Vad lyssnar ni på för musik? Nu ska jag sova. Puss på er

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag har också ganska blandad musiksmak, eller jag byter hela tiden :P Just nu lyssnar jag på Kent och Coldplay hela tiden! Annars är det lite av varje faktist :)

Evy.blogg.se sa...

Hedvig: Heheh ja det blir ju lätt så ;) Coldplay har jag lyssnat på mycket med faktiskt. Kent har aldrig bvarit ngn favorit faktiskt kanske kommer det med sen. Jag gillar Lars Winnerbäck typ den enda svemska artist jag lyssnar på faktiskt.