söndag 27 april 2008

Dagen efter


Idag mår jag som jag förtjänar antar jag. Blev ju kalas igår då som vanligt asså ;) Är man partypingla så är man lixom. Igår blev det premiärgrillning hemma hos Amanda med killarna från förr det va riktigt kul att träffa alla igen ;) Det va mycket trevligt hemma hos Amanda men det märktes att folk börjat tidigt för det blev karatefylla redan kl 10, glas krossades vattenpipan gick sönder och rött vin hälldes ut hej vilt. Tyckte så synd om Amanda att kvällen slutade som den slutade. Vi va nog för många på för lite yta. Såå alla begav sig hemåt förut Party Sarah och Jag vi begav oss in mot stan där vi mötte upp hennes kompis och sen gick vi til hugos ;) Det va riktigt bra drag där och jag hade en riktigt kul kväll ;) Men nu ska jag äta pizza och kolla på Andra Avenyn är man bakis såå är man ;) Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: vet inte hur hon ser ut, ser aldrig one tree hill! :P men säkert! :D

Anonym sa...

sv: vet inte hur hon ser ut, ser aldrig one tree hill! :P men säkert! :D