onsdag 30 april 2008

Idag är det valborg


Och det innebär fest såklart vad annars lixom ;) Och ja är sjukt laddad ska bli riktigt kul att festa med alla igen vi är för roliga. Men denna gång får det inte bli karatefylla sådär tidigt alla tråkar ju och går hem då det är inget kul alla ska ju med ut det blir ju roligast då. Även fast Jag och Sarah hade sjuukt kul sist. Snart måste jag till systemet med hm vad är jag sugen på att dricka idag då. Ska inte dricka cider iaf fick såå himla ont i min lilla mage sist. Är sugen på att shotta idag kanske ska köpa något annat än teqila denna gång ;) Även fast teqila är ett säkert kort på en rolig kväll. Nej nu måste jag kolla vad jag ska ha på mig ikväll måste ju snart göra mig redo för kvällen den börjar ju tidigt ikväll. Puss på er

Inga kommentarer: