fredag 18 april 2008

Jag skulle aldrig klara det här utan er


Idag har varit en lång dag, gick upp väldigt tidigt för att vara mig. Jag och Sofie gick till Ams för en informationsträff sen så gick vi till x kändes bra att jag äntligen gick dit men jag ville bara därifrån så fort jag satt min fot där så vet inte hur jag ska klara det här nu.
Några av mina nära och kära säger att dom inte känner igen mig längre att jag inte är samma person som förut och det är hemskt att höra från personer som står en så nära. Jag har inte själv märkt att ja förändrats, kanske om jag verkligen tänker efter men det är inget jag pratar högt om heheh ;) Imorgon kommer min älskade Sarah hem, såå som jag längtat efter henne ;)

Idag är det fredag men jag ska faktiskt vara hemma ikväll, tro det eller ej hihi ;) Jag håller på att laga klyftpotatis och kött så det blir det ikväll och sen ska jag se på talangjakten det är väl typ det som händer ikväll är trött faktiskt vakna kl 8 imorse och jag somnade ca 2 igår natt så blev inte sådär jätte mycket sömn. Måste vila upp mig inför imorgon med ;) Nej nu ska jag se på scrubs, det är såå himla bra asså ;) Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sunshine! japp imorrn kommer jag hem, och stannar troligen där. vi får se. hoppas du får en mysig kväll! saknar dig min prinsessa!! puss