onsdag 16 april 2008

Sarah och Jag är alltid lika seriösa


Sarah och Jag är alltid lika seriösa när vi pratar på msn idag har vi pratat om att ställa upp i idol när dom kommer till Stockholm hahah ;)

Sarahlicous två - tre tussen säger:
trodde du skulle sjunga
Evy säger:
så jag bara du o jag åker på lördag du har inget att säga till om
Sarahlicous två - tre tussen säger:
köra en krogen grej =)
Evy säger:
hahhah jaa du vilken syn
Sarahlicous två - tre tussen säger:
hahahahaha
Sarahlicous två - tre tussen säger:
köra spybar
Evy säger:
ja vem vet ja kanske med ställer upp har man ändå stått i kön i timmar såå
Sarahlicous två - tre tussen säger:
på fredan o sen bara go for it
Evy säger:
skulle jag aldri våga
Sarahlicous två - tre tussen säger:
hoppas alkoholen siter i
Evy säger:
sjukt kul
Evy säger:
men det är bara en sån grej jag skulle göra med dig
Sarahlicous två - tre tussen säger:
hahahahahah
Sarahlicous två - tre tussen säger:
aaaa
Sarahlicous två - tre tussen säger:
i know
Evy säger:
okej men vi gör såhär vi kör krogen shottar som aldrig förr ställer oss i kön kl 5 på morgonen dricker lite i kön kommer dit och sjunger
Evy säger:
hahahah
Sarahlicous två - tre tussen säger:
dricker i lokalen måste vi med göra...
Sarahlicous två - tre tussen säger:
köpa ett extra flaskor tequila
Evy säger:
hahaha
Evy säger:
är det tillåtet tror du eller får vi ta toan?
Sarahlicous två - tre tussen säger:
inga problem
Sarahlicous två - tre tussen säger:
vi får gå i skift
i belive i can flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy i belive i can touch the skyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Sarahlicous två - tre tussen säger:
tror du vi kommer att klara idol då ?
Evy säger:
självklart
Evy säger:
top tio har jag som mål
Evy säger:
hahah
Sarahlicous två - tre tussen säger:
hoppas det iiiiiiiiiihhhhhhhhh
Sarahlicous två - tre tussen säger:
jag tar minst 3:e plats
Evy säger:
eller hur
Evy säger:
vi tar inget annat
Sarahlicous två - tre tussen säger:
men folk kan tro att vi har alkohol probelm då
Sarahlicous två - tre tussen säger:
om vi ska va oändligt fulla varje gång vi går upp på scen
Sarahlicous två - tre tussen säger:
OCH när vi gör det, går vi alltid upp tillsammans
Evy säger:
Jo det är klart kanske vi tas som alkolister istället för artister
Evy säger:
inte lika kul

2 kommentarer:

Anonym sa...

Evy säger:är det tillåtet tror du eller får vi ta toan?
Sarahlicous | två - tre tussen | säger:
inga problem
Sarahlicous | två - tre tussen | säger:
vi får gå i skift

hahahahaha okuperar toan bara sådär :D! pusss

Evy.blogg.se sa...

Svar: Ja eller hur ingen kommer undra att vi år på toa hela tiden vi får säga att vi har små blåsor hahaha ;)