torsdag 8 maj 2008

Det blir rätt ensamt om dagarna


Idag är jag riktigt seg tror jag håller på att bli sjuk eller något och det vill jag inte. Jag vill inte bli sjuk nu när det händer såå mycket roligt. Jag funderar om jag ska orka ta mig mot stan och ta en cider eller två med Sarah, Pontus och Tim skulle vara hemskt trevligt. Det va ju meningen att Sarah och Jag skulle se på fotboll ikväll Aik-Ifk men sen säger stjärnan "Vad är trevligast stå på en fotbollsarena och svettas eller ta en cider på Trädgårn" haha jag tyckte hon hade en poäng där ;)

På tal om roligt såå måste jag se till att hitta något att göra om dagarna är så tråkigt att bara gå hemma och alla andra jobbar ju eller pluggar så det blir rätt ensamt. Och plugga kan jag ju inte göra heller eftersom vi ska ut och resa sen ju ;) Om man skulle se till att duscha så man ser lite mer mänsklig ut man kan ju inte alltid se ut som en skönhet lixom ;) Puss på er

Inga kommentarer: