fredag 30 maj 2008

En trevlig kväll med jordgubbar och vin


Igår va jag med min käraste Sarah. Vi hade en heldag som vanligt när vi ses. Vi började kvällen med att äta jordgubbar och dricka vin i vasaparken. Sen efter att ha delat på en flaska vin va vi lite småberusade och begick oss mot stan där Charlotte Perelli uppträde med Hero. Hon va lika snygg som vanligt. Älskade klänningen ;)

Efter det skulle vi bege oss till Bempa och på vägen träffa vi på Jonsson. Han kom i sin Motorcykel. Och det slutade med att han sjussade mig och Sarah till Bempa. Jag tycker det är lika läskigt varje gång jag åker. Min pappa har ju haft motorcykel sen jag va liten så jag har ju åkt med han flera gånger men jag har kommit fram till att jag inte är någon mc-brud inte haha, inte för att någon någonsing trodde det ;) Vi blev inte så långvariga hos Bempa sen begav vi oss hemåt.
Just nu sitter jag på Balkongen och solar, riktigt skönt är det ;)
Nu måste jag skynda mig ska hem till Pappa och grilla :) Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Ja verkligen! :)