måndag 19 maj 2008

Filmmaraton på fyllan


Igår orkade jag inte skriva va lite bakis haha inte ovanligt för att vara mig lixom ;) I lördags blev det fest hemma hos Shorty, det va rikigt roligt där faktiskt. Hade lockat håret kvällen till ära tog en timme såå kände mig väldigt fin faktiskt. Kanske kan lägga in en bild sen lite senare. Vi va rätt många hos Shorty det va Jag, Sarah, Sarah Tegner, Emeli, Carro, Macke, Zagge, Sofie, Jocke och Bempa så det va full fart ;) Men sen gick Sarah Tegner och Emeli ut men vi andra kom aldrig ut en viss person blev lite för fuller efter att ha druckit 80 % absintshot inget att rekomendera tydligen och klockan sprang iväg så vid 1 så gick vi vidare till Bempa där vi drack ännu mer och spela 21 det va lika roligt som vanligt hahah ;)

Sen gick Zagge och hans tjej hem och då hade vi filmmaraton till kl 8. Den första filmen va step up 2. Filmen va lika bra som jag trodde och han som spelade huvudrollen va såå såå snygg i den filmen ;) Men jag måste nog se om den, för va ju lite på lyset så missa lite va filmen handlade om. Sen såg vi 2 filmer som jag inte kommer ihåg va dom hette, dom va inte så speciellt bra heller så det va inga snygga killar i dom filmerna hahah skojja bara ;) Det va en sjukt rolig lördag iallafall.
Puss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

...en viss person blev lite för fuller efter att ha druckit 80 % absintshot inget att rekomendera tydligen.

Haha gick ni vid klockan ett? Det har jag inget minne av =P

Starlet sa...

Söt bild på Olsen-tvillingarna! :)

Evy.blogg.se sa...

Starlet: Ja jag vet. Den är jätte fin :)