söndag 4 maj 2008

Jag har alltid lika roligt med dig


Det va riktigt roligt igår måste jag säga ;) Tror jag gjorde Party Sarahs kväll grymt roligt faktiskt. Kvällen började hos Shorty där vi va alla tjejerna men det va bara Jag, Sarah och Zandra som drack vi spelade 21 den nya förfest leken sjuukt rolig men jag förlorade hela tiden haahha grymt dåligt minne har jag ;) Men efter några om och men såå klarade vi iaf hela leken och partyhattarna va påå inget firande utan dom ;) Och Sarah va riktigt snygg i kjolen hon fick från oss tjejer som jag valde ut ;) Men va är det man brukar säga en skönhet klär i allt hehe.

Det slutade iaf med att bara Jag och Sarah gick ut det va ingen som såg att det skulle komma ;) Hahahah slutar jämt med att Sarah och Jag går ut ensamma är man partypinglor så är man. Det är såå skönt att Sarah är hemma igen nu är allt som vanligt igen och det känns sjukt bra. Jag har saknat våra spontana kvällar hahah.

Vi gick iaf til Hugos där det va gryymt roligt träffade massa roligt folk vart mycket minglade. Sarah och Jag fick massa drinkar från höger och vänster det måste ha varit partyhattarna som gjorde jobbet hihi så det blev en billig kväll för mig och sarah och karatefylla blev det med och idag mår jag som jag förtjänar skulle man kunna säga ;) Nu ska jag se på tv. Puss på er

Inga kommentarer: