tisdag 27 maj 2008

Jag orkar inte bry mig om vad han säger


I lördags blev det fest då, ingen överaskning där kanske ;) Började kvällen hos Shorty där vi drack och kollade på eurovision. Det va Jag, Party Elin, Yohanna, Sarah, Anne, Shorty, Sarah Tegner, Kalle, Jacke och Amandas Kalle ;) Det va mycket trevligt. Blev lite besviken på finalen bara och jag fattar inte hur det kunde gå så dåligt för Svergie. Jag tyckte låten va jätte bra och Charlotte Perrelli va såå snygg i sin glittriga klänning. Hahah men kvällens höjdare va ändå Björn Gustavsson att han vågar asså. Undra va eoruopa tyckte om han egentligen ;)

Efter Eurovision så begav Jag, Party Elin och Yohanna till Palace där det va världens kö. Där hittade jag Axel så vi slapp stå i den långa kön, tack för den ;) Sen när vi kom in så va det massa folk och massa drag. Träffade massa roligt folk man inte träffat på länge. Där inne träffa jag även Tommy och som vanligt när vi träffas ute så blev vi osams men det va hans kompis fel. Är väldigt sur på honom nu kan jag lova. Men jag struntade i Tommy och forsatte att ha kul med Party Elin. Eftersom Yohanna hade försvunnit för länge sen så va det bara vi två kvar. Sen när krogen stängde så drog Jag och Party Elin på efterfest där det va riktigt roligt faktiskt.

Och igår har jag umgåtts med Pappa och syskonen hela dagen.
Det va riktigt trevligt. Nu ska jag sova. Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sa Tommy's kompis då? PUSS nyfisen

Anonym sa...

Svar; Det är inte jag som har gjort den utan en annan tjej :)