lördag 7 juni 2008

En heldag i solen


I torsdags blev det lite fest och sen utgång. Det va mycket trevligt. Det va dom gamla vanliga ;) Vi började kvällen hos Sarah Tegner och sen bar vi alla iväg till Palace och dom flesta földe med ut så det va kul.

Och igår så kom ju mina syskon som jag ska vara barnvakt till tills imorgon. Så Amanda, Jag, Emma och Maja åkte till badhuset och hade en heldag där. Det va jätte mysigt. Och mina syskon va lika söta som vanligt. Och sen på kvällen så åkte vi hem till dom så nu sitter jag här på altanen och solar med laptopen i knät, mycket skönt ;) Lite bättre än min lilla balkong hemma där jag inte har några utemöbler ens haha ;)

Idag blir det lugnt ska snart förbereda maten hade jag tänkt. Imorgon kommer Pappa och Maggan hem igen :) Så ska passa på att umgås med mina syskon nu när jag har chansen. Puss på er

Inga kommentarer: