måndag 16 juni 2008

Lite för mycket av det goda


Det blev som sagt fotboll och alkolhol i lördags och jag hade riktigt roligt ;) En kväll jag inte kommer glömma kan jag lova. Kvällen började iallafall att Jag och Amanda åkte till O´learys och kolla på fotbollen och tog en cider men det va massa folk så det va svårt att se matchen så vi gick till trädgårn istället där det va mycket trevligare. Efter matchen så drack vi några drinkar var sen efter det så gick vi och satte oss i en park eller vad man ska säga och drack några öl som vi hade med oss och satt i tre timmar och bara pratade om allt och ingenting heheh.

Vi kom fram till att det var ett och ett halvt år sen som vi gick ut själva tillsammans, hahah det är helt otroligt egentligen ;) Efter dom där ölen så bestämmde vi oss för att gå ut va ju egentligen bara menat att vi skulle se på fotbollen men jag hade tagit med mig öl iallafall för man vet ju aldrig och det hade blivit riktigt dyrt annars heheh ;) Påvägen till krogen hittade vi en bar vi inte sett förut någon ny antar jag ;) Så där gick vi in och hamna vid ett bord med ett gäng killar och där skulle en kille välja en drink till mig kan säga att det va en av dom äckligaste drinkar jag någonsin druckit hahah jag skulle ha lyssnat på Amanda istället.

Efter det så begav vi oss till krogen iallafall och det va riktigt kul där och ja vi drack vi massor där med så ni kan ju tänker er hur jag mådde igår sen haha ;) Sånt här måste vi göra oftare Amanda. Va så skönt att inte ha någonting speciellt planerat och bestämt utan bara gå dit man kände för, det är så det ska vara tycker jag ;) Det va min lördag det. Puss på er

Inga kommentarer: