fredag 13 juni 2008

En riktigt mysig one tree hill känsla

Min bästis John är nu i Hultsfred och jag är såå avendjuk på han. Inte för han är på hultsfred egentligen för det lockar mig inte någonstans men det är flera bra band som spelar som jag verkligen hade velat se så det kändes lite tråkigt när han ringde igår lite små berusad och ville att jag skulle sjunga en text från några av Jimmy eat worls låtar. Dom skulle precis gå och se dom nämligen. Man får en riktig mysig one tree hill känsla när man lyssnar på dom tycker jag. Låten ovan är min absoluta favoritlåt med dom. Visst är den bra :) Jag får se dom en annan gång helt enkelt. Jag hade velat se på Simple plan och Linkin park också dom är precis lika bra. Nu ska jag sitta och lyssna på alla tres låtar och önska att jag med hade kunnat se dom live. Synd att ingen av mina tjejkompsiar ville följa med hade varit såå kul ;) Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för kommentaren =D

Anonym sa...

Åh denna låten är så bra! :)