fredag 25 juli 2008

Idag bär det äntligen av mot Aiya Napa


Och jag ska inte med. Jaa jag förstår att ni är chokade nu det är jag med kan jag lova er. Jag har fortfarande inte riktigt smällt det ännu. Men jag måste jobba och spara pengar till Thailand. Prioterade det istället även fast jag tvekat tusen gånger över mitt beslut, vet ju hur kul vi hade förra året lixom ;) En partyresa utan självaste partypinglan ja ni hör ju själva hur det låter, hehehe. Men man kan inte få allt. Jag satt och kollade på bilderna nyss från förra året såå himla roliga vi är, hahah. Vilka partybilder asså ;) Hoppas ni får det helt underbart kul tjejer. Själv ska jag va hemma och jobba, såå ni kan ju lägga en tanka på mig när ni ligger där på stranden och blir snygga ;) Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

vi klarar nog oss utan dig partypinglan! men det kommer bli tomt! nu är det bara playan o drinkarna som saknas för snart DRAR VIIIII! Ayia fucking NAPA :D! kommer sakna dig mitt gull!! pussisar