fredag 18 juli 2008

Personalfesten va riktigt lyckad


Igår va det en liten personalfest med jobbet, det va riktigt trevlig. Slutade att jobba klockan 9 så fick åka direkt till festen i lindö som tur va körde pelle mig, tack pelle ;) Fick göra iordning mig på festen men det gick bra, gjorde iordning mig väldigt fort om jag får säga det själv ;) När vi väl kom till festen så va det många jag inte träffat så det va kul att lära känna folket man ska jobba med. Sen blev det massa shot och hur mycket vin som helst ;)

Sen bar det iväg mot hugos, där va det inte så mycket folk men vi va ju rätt många själva så det va kul ändå. Och jag och en okänd kille hade teqilarace och om man kollar på mitt kontoutdrag så va det tydligen jag som bjöd hahah varför blir jag jämt så generös på fyllan för om jag ska komma till thailand så får jag sluta med det där. Sen iafall så drog alla andra till wasa men det missa jag och det va ju jag som hade velat gå dit ifrån början. Men det va en riktigt rolig kväll och allihopa är såå himla roliga ;) Puss på er

Inga kommentarer: