onsdag 26 november 2008

Snygga tjejer i den nya serien


Såhär heta är tjejerna i serien 90210. Deras kläder dom har i serien är verkligen sjukt heta ;) Det här kommer nog bli en riktig it-serie tror jag, jag hoppas det för den är verkligen jätte bra. I alla serier såå blir det alltid någon tjej som blir seriens it-tjej, jag tror att det kommer bli snygga Jessica Stroup. Dom här 3 tjejerna är riktigt begåvade och jag hoppas man får se mer utav dom i framtiden.
Vem är eran favorit?
Vem av tjejerna tror ni blir den nya it-tjejen?
Naomi är den populära rika tjejen som är ihop med skolans snyggaste kille Ethan.
Annie den nyinflyttade tjejen som är dotter till skolans nya rektor, den enda hon känner är Ethan som hon hade en sommarflört med 2 sommar tidigare.
Silver är syster till Jennie och David från den gamla 90210, hon va en av dom populära tjejerna tills hennes bästis Naomi svek henne, hon avskyr naomi nu och är inte rädd för att visa det. Annie och Silver blir snabbt vänner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

silver!

Evy.blogg.se sa...

Cattis: Jaa silver är en klar favorit. Jämt såå snygga outfit.

Anonym sa...

Grym serie!
Silver är grym helt enkelt.
Silver är min favorit!

Silver eller Naomi har störst chans att bli it girlen tror jag men Annie har såklart en chans hon med.

Hoppas sjukt mycket på ännu en säsong! :D
Vill bara ha meeer!

Evy.blogg.se sa...

Viktoria: Ja hon är grym ;)
Der är en riktigt bra serie, jag är helt fast ;)