onsdag 19 december 2007

Mary-kate och Ashley olsen

Jag förstår inte hur jag ska orka med allt party som är nu. I helgen som va blev det ju en dubbel och helgen nu som kommer så blir det en dubbel med verkar det som det va nära på att bli en trippel men då va jag tvungen att säga nej för på juldagen är det ju med och nyår herregud säger jag bara hur ska jag orka hahah ;)

Imorgon fyller kimiz år så på fredag ska vi fira henne och sen på lördag så kommer sarah hem så då är det ju givet att jag är där. Och imorgon är det firmafest men jag ska inte dit någon måtta får det vara på det. Är man partypingla så är man ;)
Va och handla julklappar till mina söta systrar. Jag blir galen när jag handlar till dom åh såå söt den måste vi ha åhh den och nu pratar vi om barnleksaker här asså hah ;)
Pappa ringde idag skäm inte bort dom nu ett paket räcker. Eh ja säkert hahaha då får jag väl slå in allt i ett stort då ;) Jag vet inte vad jag ska köpa till Tommy så himla jobbigt att han fyller år så nära jul ju. Har ingen fantasi. Känns som jag köpt allt åt honom redan. Första födelsedagen fick han en klocka sen på julen fick han en parfym och sist när han fyllde år så fick han en tjocktröja och en slips och kläder köper jag ju minst en gång i månaden åt han så vad finns det kvar lixom? Han prata om att han ville ha guitar heroes på ps3 det kanske kunde vara något.

Nej nu orkar jag inte tänka mer på den här julstressen jag funderar på att gå och köpa nya cosmo, ladda ner lite bra ny musik och dricka té det låter som en bra idé det får det bli ;)

Inga kommentarer: