lördag 22 december 2007

Nicole Richie

Hejsan. Det har inte blivit så mycket bloggande nu för det har varit så mycket annat nu till jul knappt varit hemma någinting. Har lite bråttom nu med för jag ska hem till Amanda och ha en mysig tjejkväll med vin ;) Sarah kom ju hem idag :)

Igår hemma hos kimiz så blev det singstar, gud va kul det va har aldrig spelat det förut.
Vann faktiskt flera gånger den som det kändes bäst att vinna över va över Sofie för hon kan verkligen sjunga asså och det kan ju tyvärr inte jag. Det va en trevlig kväll igår måste jag säga den slutade med att jag och evelina (som jag träffade på festen) drog till palace det va himla trevligt faktiskt. Va inte så mycket folk men det va kul iaf.

Va på new yorker idag för första gången alla har sagt till mej att jag kommer älska den affären och det gjorde jag med ;) Handla en kort skinnjacka (jag är heeelt kär i den) en brun kläning, en svart bolero och en svart bolero med lite guld i. Mycket fina saker. Så det är min nya favorit affär nu :) Köpte även en ny kläning igår med en guldig från vila ;) Nej nu måste jag duscha och göra mej fin. Kvällens outfit blir den nya kläningen och någon av mina nya boleros ;)
Får se om vi tar kort ikväll då lägger jag in bilder på outfiten sen. Jag är på jakt efter en röd klänning men har inte hittat någon ännu. Nicole richies röda klänning är ju undebar.
Vad ska ni göra ikväll?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! Mysig myskväll det vart hos amanda.. ist bjöd du min alex på sprit ute på krogen :D! hahahaha! puss