torsdag 24 januari 2008

Georgia Rule


Igår såg jag på filmen Georgia rule med kända namn som Lindsay Lohan, Felicity Huffman och Jane Fonda i rollerna.

Rachel Wilcox, en rebellisk och okontrollerbar tonårstjej släpas med av sin mamma för att tillbringa sommaren hos sin mormor Georgia Randall. Hennes resa kommer att leda till att de tre kvinnorna upptäcker begravda familjehemligheter och de kommer att förstå att vad som än händer så kommer aldrig banden att kunna brytas. De upptäcker att blod trotts allt alltid är tjockare än vatten.

Riktigt bra film faktiskt Lindsay Lohan gjorde en bra instast tyckte jag och hon hade sjuukt snygga outfits i filmen med. Och det ger ju alltid ett plus.
Filmen får betyget 4 av 5. Jag kommer absolut se denna film igen.

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Den vill jag se! Finns den på dvd nu?:)

Anonym sa...

nä du e ju skitfin på den stora bilden jag har på bloggen från när vi va ute, den andra lilla vart dock inte lika bra, men jag blev ju :) :p Pöss!