torsdag 24 januari 2008

Shopping


Jag ser sjukt mycket fram emot festen på lördag ska bli riktigt kul ;)
Imorgon ska Jag och Partyelin till linköping för en arbetsintervju blir även lite shopping där.
Jag måste hitta en klänning tills på lördag så nu hoppas jag att Linköping är redo för mig och mitt bankomatkort, hehe. Nej men skämt o sido jag bara måste hitta en klänning vill ha något nytt.
Har en outfit i värsta fall så det känns skönt. Nu har jag även storstädat klart så det känns bra. Nu ska jag träffa Bästisjohn.
Puss på er

4 kommentarer:

Hedvig sa...

Var bor du? :) Jag brukar också åka till Linköping och shoppa, det ligger inte så långt ifrån min stad ;)
Om du inte vill skriva var du bor i en kommentar så kan du maila mig, adressen finns på min blogg!

Anonym sa...

svar: Jo, jag fattade det :) jupp, jag har pratat med honom förut, fast det var över ett år sedan nu så.. Hm.. Alltså jag & Wille är bara kompisar, eftersom jag inte vill ha ett förhållande med honom.. Fast jag vet att vi båda har varit lite struliga med varanda nu det senaste.. haha.. Visst har jag känslor kvar o det tror jag att han har oxå.. men kanske inte tillräckligt för att bli tillsammans.. eh.. krångligt det där.. Jag vill inte ha honom, men ändå så vill jag lixom ha honom kvar där ifa jag skulle ångra mig en dag.. haha.. :)


Hoppas att du hade kul i linköping och att både arbetsinterjuvn & shoppingen blev lyckad! :) vad var det för interjuv föresten?
kraaam

www.delindaaa.blogg.se

Hedvig sa...

svar: Okej :) Nej, jag brukar faktist inte åka till Norrköping så mycket.. Är det bra shopping där?
Jag bor i Motala, det är typ världens tråkigaste stad :( Ska flytta härifrån när jag får möjlighet ;) Det ligger unjefär en timme från Norrköping tror jag.

Anonym sa...

Svar: Hahaha, nej, det är ingen idé att du frågar mig :P