lördag 26 januari 2008

Botten upp och resten i håret


Igår blev det lite alkohol. Jag och BästisJohn satt hemma hos mig och drack och spela spel och snacka skit. Han är min alldeles egna bögkompis det enda minuset är att han inte är bög men det gör inget för i mina ögon så kommer han alltid vara min bög hahah ;)
Det va riktigt roligt fast jag blev ganska full hade kanppt ätit något på hela dagen och inte sovit en blund men men det va roligt ändå ;)

Det roligaste va dagen efter när man kollar på sin mobil haha jag brukar må skit om jag skickat ett fyllesms till någon som man sedan ångrar men inte denna gång hahahah det va han värd ;)
Tror inte jag ska gå in mer på denna diskussion faktiskt. Hahaha jag är för rolig ;)

Nu måste jag förbereda inför festen ikväll är sjuukt partysugen ;) Det här bli bra.
Vet nog vad jag ska ha på mig iaf ;)
Ikväll blir det botten upp och resten i håret som gäller för min del.
Puss på er.

1 kommentar:

Hedvig sa...

svar: Haha, neej inte precis :/ Jag fyller bara 15 i år faktist.. Hehe, ni kanske har fått en uppfattning om att jag är äldre, men så är det inte ;)