lördag 26 januari 2008

Här ställs det inte in något


Idag kommer Tommy hem igen, en dag tidigare. Dom flesta skulle säkert bli överlyckliga om ens pojkvän kom hem och slänga sig i hans armar men inte jag inte för det första jag gör är att kasta ut han från hans eget hem. För ikväll är det fest och vill man inte festa får man inte komma eller vara hemma. Han ville först at jag skulle ställa in festen men här ställs det inte in något bara för en pojkvän kommer hem en dag tidigare, sorry Tompis du får skylla dig själv när du har blivit ihop med en partypingla ;)
Tycker ni att jag gör fel som har festen ändå?

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Nej, ställ inte in festen! Han kan väl vara med? ;)

svar: Jaa, haha, de flesta som bloggar och så kanske är i 18-års åldern, men inte jag! Hehe.. Hoppas du inte blev besviken.. :P

Hedvig sa...

Svar: Jaa, jag antar att jag är ganska mogen för att vara 15 år snart..
Ärligt talat så känner jag mig äldre :P Jag har kompisar som är äldre än mig och så har jag ju kompisar i min egen ålder också såklart, men jag känner mig mer som dem äldre, haha :P