lördag 26 januari 2008

Shoppingen i Linköping


Så nu är jag redo ni kan festen börja ;)

Nu undrar säkert över min shopping i Linköping igår. Jag kan säga såhär Vart är alla klänningar?? Det fanns typ inga klännigar asså och jag som bara använder klänningar oxå så det blev inte så mkt shopping. Ett bra fynd jag gjorde iaf blev en leopard scarf har velat ha det jätte länge nu men har inet funnits i rätt färg men nu är den min.

Jag va även och shoppa i stan hemma igår men det fans inget snyggt där heller. Och jag som verkligen ville ha en ny klänning, typiskt.

Så ikväll fick det bli en klänning jag hade hemma. Men jag har inte haft den här på länge så ;)
Piffa till den med massa nya accesoarer istället. Nej nu ska jag gå och hälla upp vin till mig själv innan alla kommer.
Puss på er

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Tråkigt att du inte hittade någon bra klänning..
svar: Är du 21? Det trodde inte jag, haha :P Det blev en överraskning för oss båda med ålder ;)

Anonym sa...

svar: jo, men jag kommer inte bli tillsammans med wille igen, inte än pålänge iaf, jag menade mest att jag vill att han ska vara kär i mig iaf ;P
jag har varit med adam hela helgen, underbart, saknat honom massor! :)
tyckte du gjorde rätt som slängde ut pojken igår.. hey, har man planerat en fest så ställer man inte in den bara för en sån sak! ;) hur var det igår föresten? hoppas att ni hade kul!
synd att du inte hittade någon klänning :(
ok, hm.. får jag fråga vad chefen o företaget hette? shit vad jag blev nyfiken nu... hette det typ face2face o han ronny klemmersen? för isf har jag mycket nice infromation om honom till dig, haha.. ;););)
kramar

www.delindaaa.blogg.se

Hedvig sa...

svar; Jag trodde du var 19 unjefär :P Inget illa menat alltså :)