måndag 28 januari 2008

Lördagens bravader


Igår va jag sjukt bakis så orkade inte skriva något inlägg.
Hahah va en galen lördag måste jag säga.
Jag vet inte när jag blev sådär full för jag kände mig inte så full när jag åkte hemifrån drack ju till och med vatten ett tag på förfesten ju. Iofs drack jag nog rätt mycket ute med så det kanske inte va så konstigt.

Jag råka låsa mitt kort i lördags skrev fel kod 3 gånger så kunde inte betala taxin och fick gå aslångt hem. Hahaha så ni kan ju tänka er att jag va ganska full, hur lyckas man skriva fel kod 3 gånger? Så min pojkvän fick betala taxin dan efter hade lämnat mitt pass och kort till taxichaufören fast det har jag inget minne av. Jaa så nu känner jag inte för att dricka på länge men det vet jag ju att det kommer bli iaf, typiskt. Hittade iaf en klänning i garderoben jag kunde ha kände mig faktiskt skitsnygg så det va ju bra iaf ;)
Nej nu ska jag gå och duscha.
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

ps. du är inte snålis...men du är inte naken heller..so it's a lose lose situation:/