tisdag 29 januari 2008

Mot Jönköping



Såg på andra avenyn igår. Asbra avsnitt ;) Åh karim och Jossan är ju såå himla söta ihop.
Jag vill oxå vaar nykär när jag ser sånt där såå himla mysigt.
Karim är ju såå himla snäll mot jossan och man ser ju hur kär han är. Väldigt kul att Tony friade till Angelica. Tycker bara värre och värre om Håkon för varje avsnitt tycker han ska låta Ulla vara tyckte det va bra att hon gick hem istället. Han har ju förfört alla på skolan snart ju hehe.
Nu längtar jag tills nästa veckas avsnitt.

Jag struntade i att gå och lägga mig jag kör en va uppe hela natten och dricka massor med kaffe istället. Jag kommer iaf somna gott inatt det är ju alltid något. Nu ska jag se Laguna Beach har börjat se om avsnitten nu. Jag har saknat Laguna beach det va ju så himla bra. Tyckte dom borde haft en säsong till. Blir nog inte så mycket bloggande idag för kl 8.20 bär det iväg mot Jönköping ska på utbildning där för det nya jobbet, det skulle visst bli en heldag så är inte hemma förrän sent på kvällen.
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: ja, det var verkligen mysigt! blir mer adam nu :)
okej, jo för han ronny är dansk och hade sitt företag i göteborg förut men har flyttat det till linköping nu.. Han är rätt mycket i sthlm så vi träffades ute och har festat tillsammans några gånger.. haha.. skulle bara vara kul om det var där du skulle börja jobba, ett bevis på att världen är grymt liten liksom.. ;) Du får berätta om det var han sen! han är ganska kort, alltid grymt brun, värdelös på svenska och superkåt hela tiden, haha,, ;P

Hur går det med din pojkvänn? Har ni kommit fram till något än?

kraaam!!!

www.delindaaa.blogg.se