tisdag 29 januari 2008

Borta bra men hemma bäst


Så nu är jag hemma. Blev en heldag måste jag säga.
Orkar inte skriva så mycket är dö trött ska lägga mig och sova nu hade jag tänkt.
Måste bara säga att det var ett riktigt härligt gäng i Jönköping jag har skrattat och skrattat idag asså ;) Va så härligt att höra allas dialekter, jag och linda körde den här jag ränne gata upp och gata ner varje gång någon fråga vart vi kom ifrån hahah ja vi va för roliga ;) Kändes lite tråkigt att man aldrig kommer få se dom igen ja förut Lisa och Linda som är två as roliga tjejer det är dom jag kommer jobba med så det va kul att lära känna dom. Så det här känns början på något nytt än så länge känns det jätte bra, hoppas det håller i sig.
Nej nu ska jag gå och kolla Tommy har köpt en ny mobil.
Måste med ha en ny ;)
Puss på er

Inga kommentarer: