onsdag 30 januari 2008

Han skämmer bort mig


Ni vet att jag skrev att min Pojkvän hade köpt en ny mobil vet ni den va till mig ;)
Åh blev så himla glad. Behövde verkligen en ny mobil. Här kan ni se den. Visst är den fin?
Jag älskar ju musik så det va jätte bra slipper jag ha med mp3:n.
Det går bra på det nya jobbet iaf. Vi är ju bara tjejer som jobbar ihop så det blir en del skitsnack faltiskt. Det blir rätt långa dagar men jag kommer va ledig varje fredag iaf och hur skönt är inte det lixom ;)
Nu måste jag sova är helt slut.
Puss på er

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Gullig pojkvän :)
Mobilen var jättesnygg!

Anonym sa...

svar: Joo jag ska ta det försiktigt med zerkan, promise. ska prata med honom i telefon ikväll iaf...<

Adam är snygg ja ;) Lång typ 1.90m, mörka ögon, brunt hår, lite backslick men snyggt, använder kostym för det mesta så har snygg klädstil, är ganska smal, eftersom han inte är så flitig på gymmet den lilla latisen.. haha, han var mer vältränad förut det är därför som jag mobbar honom :)

Jag förstår precis hur du känner för ditt ex, jag är likadan, har ju nästan alltid ett förhållande eller någon jag dejtar eftersom jag tror att jag kommer att sluta upp ensam o gammal annars, haha.. Har faktiskt inget bra råd till dig, du får helt enkelt känna in om det är värt att anstränga sig för att få tillbaka förhållandet om det nu går, annars så får du ge dig ut på jakt... ;)

Hahah, okii, synd att det inte var det företaget, för då hade din chef typ varit ganska hott du som precis är på väg att bli singel.. ;P

Snällt att han gav dig mobilen iaf, tyder ju lite på att han fortfarande vill ha dig iaf....

kraamar

www.delindaaa.blogg.se