torsdag 13 mars 2008

Confessions of a Shopaholic


Jag älskaaar skorna ;)
Confessions of a Shopaholic va först en bok som nu blir film. Någon som läst boken?
Jag har inte läst boken funderar på om man kanske ska köpa den och läsa den först men jag vet inte kanske inte blir lika spännande då ;) Dom håller på att spela in filmen nu och den kommer man kunna se på bio den 13 February 2009 i usa vi i Svergie får ju vänta ännu lite längre.
I rollerna kan men se skådespelare som Isla Fisher, Hugh Dancy, John Goodman, Joan Cusack m fl. Här lite bilder från inspelningen.
Isla Fisher som seplar huvudrollen i filmen är gift med Sacha Baron Cohen mest känd som Borat.
Isla har varit med i filmer som Wedding Craschers, Hot Rod och Scooby-Doo m fl.

1 kommentar:

Hedvig sa...

Jag har läst boken. Det var ett tag sedan nu så jag kommer inte ihåg så jättemycket, men jag tyckte den var sådär..
Jag kan däremot tänka mig att filmen kommer att bli bra! :) Bättre än boken tror jag.