torsdag 13 mars 2008

Det va tider det


Idag har Jag och Tommy varit tillsammans i 2 år och 2 månader och det firar jag genom att sitta här hemma ensam och kolla på möbler på Ikeas hemsida det finns så mycket fint. Så svårt att välja vad man vill ha bara. Idag är jag hemma från jobbet mår inte så bra idag men imorgon måste jag jobba igen och på kvällen ska vi ett gäng till Sofie tror det blir filmkväll eller bastukväll hemma hos Martin inte bestämt än riktigt.

Och på lördag kommer Sarah hem :) Då är det meningen att man ska gå ut får se om det blir det om Sarah får bestämma så blir det nog mycket party innan hon åker till Norge igen. Inte långt kvar tills jag fyller år, jag längtar som en galning ;) Nu ska jag ringa Sofie. Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

iiiiiiiiih! nu är det inte långt kvar tills jag kommer och då blir det PARTY vare sig du vil leller inte hihi! Eva min tequia-lover.. ska vi häva en flaska eller *blink*! Lätt att det blir sjukt mkt party.. är ju påsk ju ;)! ses snart honey!! Grattis till er tåv dårå =)! Puss