fredag 14 mars 2008

Tjejgänget är det enda som behövs ibland


Jag har suttit och laddat ner massa bra låtar nu tänkte jag skulle somna till massa bra musik, det funkar varje gång. Vad skulle jag vara utan min rosa mp3? Skulle bli väldigt tyst om inte annat hehe ;) Gud va jag längtar till helgen jag är faktiskt väldigt partysugen och sällskapsjuk, men denna vecka har jag faktiskt umgåtts massor med mina kompisar har inte umgåtts så här med dom på länge, jag har saknat er. Det händer mycket i mitt liv just nu en riktig omställare kommer det att bli men det kanske är bäst så. Ni kanske redan har listat ut vad som har hänt jag har funderat fram och tillbaka om jag ska berätta vad som hänt eller inte men jag vet ju inte riktigt vilka som läser min blogg ju. Men jag har skrivit lite smått här och där om mina känslor det är såå skönt att få skriva av sig ibland ;) Jag sitter och lyssnar på Chris Brown - With you just nu den är såå himla fin blir helt rörd. Den här låten får mig att tänka på en sak , det finns nästan inget finare än när en kille spelar gittar och sjunger för en kom bara att tänka på det hehe, håller ni inte med? ;) Nu ska jag sova. Imorgon är det fredag och då kan vad som helst hända ;) Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh. jag älskar chris brown- with you! :D heelt underbar!